KVALITA - QUALITY 2012, 21. ročník konference s mezinárodní účastí

KVALITA - QUALITY 2012, 21. ročník konference s mezinárodní účastí

O konferenci

motto: Kvalitně, odpovědně a bezpečně pro příští generace

Kvalita je již trvale nezastupitelnou součástí rozvoje naší společnosti a garantem prosperity. Uplynul zase rok a my si Vás dovolujeme pozvat na tradiční setkání našich i zahraničních odborníků, špičkových manažerů, profesionálů i odborníků kvality, pedagogů a studentů SŠ a VŠ s nabídkou jedinečné možnosti podělit se o nejnovější praktické zkušenosti a aktuální trendy podnikového řízení.

Závěrečná zpráva ke stažení (ve formátu PDF)
Kvalíček 1/2012 stažení (ve formátu PDF)
Kvalíček 2/2012 stažení (ve formátu PDF)
Pozvánka na konferenci ke stažení (ve formátu PDF)

Program - Část první

15. května 2012, 10.00 - 17.00 hodin
PLENÁRNÍ JEDNÁNÍ


Zahájení
Růžena Petříková - ředitelka DTO CZ
Ivo Vondrák – rektor VŠB TU Ostrava

Aktivity Moravskoslezského kraje v rámci CSR
Jaroslav Soural – Moravskoslezský kraj

Realizace Strategie Národní politiky kvality 2011-2015
Robert Szurman - předseda Rady ČR pro jakost

Ohlédnutí za 20 lety existence katedry kontroly a řízení jakosti na VŠB TU Ostrava
Jiří Plura, Jaroslav Nenadál – VŠB TU Ostrava

Management kvality a udržitelný rozvoj v rámci CSR
Janak Mehta - President International Academy for Quality (IAQ), Dillí, Indie

Význam kvality lidí v procesech průmyslové i pedagogické praxe
Jiří Cienciala - člen Dozorčí rady Třineckých železáren a.s. a rektor Vysoké školy podnikání a.s.

Diskuse, přestávka - oběd

Procesní podstata knowledge managementu a vazby na rozvoj
Kiril Ribarov - ČEZ a.s., Praha

Kvalita lidských zdrojů - Nové aspekty kvality v 21. století
György Szügyi - President of Euromenedzser Inc., Szeged, Maďarsko

Može byť kultúra kvality a kultúra bezpečnosti podmienkou prosperujúcej spoločnosti?
Juraj Sinay – Technická univerzita v Košiciach, Slovensko

Některé postupy, nástroje a tipy pro kvalitní srovnání standardizovaných materiálů a polotovarů dílů na celém světě
Heinz Günter Trost – zástupce firmy Mezinárodní standardizace a materiály, CTP poradenství - školení - Projekty, München,Německo

Diskuse, přestávka – káva

Znalostní kapitál klíčem k úspěchu v řízení transformačních změn
Czeslaw Kura – Pro North Czech a.s., Třinec

Analýza rizik ve společnosti OVAK a.s.
Petr Konečný - Ostravské vodárny a kanalizace, a.s.

KVALITA – pragmatizmus či čirý populizmus
Vítězslav Zamarský, Peter Ponický – Vysoká škola podnikání a.s., Ostrava

Diskuse, závěr

16. května 2012
JEDNÁNÍ V ODBORNÝCH SEKCÍCH

Kvalita v řízení průmyslu

09:00 - 09:30
Elektronická spisová služba v praxi
Stanislav Marszalek - TCL DigiTrade s.r.o. (IBM Business Partner), Dobrá

09:35 - 10:05
Požadavky na jakost při svařování kovových materiálů
Alan Malec - Qualiform a.s., Brno

přestávka – občerstvení

10:30 - 11:00
Správné plánování údržby – cesta k její kvalitě
Václav Legát - Česká zemědělská univerzita v Praze

11:05 - 11:35
Role spolehlivosti ve zkoušení produktů
Bernard Kopec – QTU, Bohumín


Metody a nástroje managementu kvality a neustálého zlepšování

09:00 - 09:30
Analýza rizikových míst pro vznik záměny materiálu
Robert Zvoníček – Třinecké železárny a.s.

09:35 - 10:05
Zohlednění nákladového hlediska při hodnocení rizika prostřednictvím FMEA procesu
David Vykydal – VŠB TU Ostrava

přestávka – občerstvení

10:30 - 11:00
Postupy neustálého zlepšování ve společnosti ISS a.s.
Patrik Enge – ISS a.s., Vsetín

11:05 - 11:35
Inovace jako prostředek k dosahování dynamické rovnováhy organizací
Petr Tyráček – Vysoká škola polytechnická Jihlava

přestávka – oběd

12:30 - 13:00
Vybrané problémy, vyskytující se při tvorbě regresních modelů technologických procesů
Josef Tošenovský – VŠB TU Ostrava

13:05 - 13:35
Řešení problému metodikou Six Sigma
Karel Chobot - Alfa Plastik a.s. Bruntál

přestávka – občerstvení

14:00 – 14:30
Využití vhodných nástrojů při zlepšování kontroly jakosti odlitků
Renáta Lakomá - CIREX CZ, s.r.o., Kopřivnice

14:35 - 15:05
Změny v metodických přístupech pro posuzování kvality systémů měření
Jiří Plura, Pavel Klaput – VŠB TU Ostrava


Lidé v systémech kvality, Excelence organizací

12:30 - 13:00
Míra společenské odpovědnosti je úměrná kvalitě vzdělávání, ergo kvalitě škol
Peter Ponický - Vysoká škola podnikání a.s., Ostrava

13:05 - 13:35
Quo vadis quality
Pavlína Balatá - Masarykova univerzita, Brno

přestávka – občerstvení

14:00 - 14:30
Jsem kreativec....
Šárka Janků - Trango, s.r.o., Ostrava

14:35 – 15:05
Kvalita jako základ firemního úspěchu, rekapitulace vlastní cesty k excelenci a další rozvoj
Pavel Šourek - COLLEGIUM Trade s.r.o., Jablonec nad Nisou


Společenská odpovědnost organizací

09:00 - 09:30
Zkušenosti z Národní ceny ČR za společenskou odpovědnost
Alena Plášková – Vysoká škola ekonomická v Praze, Česká společnost pro jakost , Praha

09:35 - 10:05
Společenská odpovědnost jako součást strategie excelentní firmy
Pavel Mikoška – Ahold Czech Republic, a. s.

přestávka – občerstvení

10:30 - 11:00
Působení ČSJ v oblasti CSR
Monika Ryšánková - Česká společnost pro jakost , Praha

11:05 – 11:35
Národní program posuzování shody systému managementu společenské odpovědnosti
Petr Koten – Česká společnost pro jakost , Praha

přestávka – oběd

12:30 - 13:00
Nové mezinárodní iniciativy pro prokazování společenské odpovědnosti
Lenka Adamčíková – CQS Praha

13:05 - 13:35
Využití nové normy ČSN ISO 26000:2011 pro implementaci a přípravu na certifikaci dle SA 8000
Jaroslav Bílý – ITC Zlín

přestávka – občerstvení

14:00 - 14:30
Aktuální výsledky průzkumu CSR aktivit ve firmách v ČR
Lenka Záhorská – Business Leaders Forum, Praha

Aktivity společnosti DTO CZ v oblasti CSR
Gabriela Kašoková, Zdenka Hofbruckerová – DTO CZ, s.r.o.

14:35 – 15:05
Age management jako součást sociální odpovědnosti zaměstnavatelů
Ilona Štorová - AIVD


Doktorandská sekce

09:00 - 09:30
Inovatívne riešenia v manažérstve kvality
Michal Hovanec, Katarína Šviderová – Technická univerzita v Košiciach, Slovensko

09:35 - 10:05
Environmentální aspekty společenské odpovědnosti organizací
Kateřina Bílecká - VŠB TU Ostrava

přestávka – občerstvení

10:30 - 11:00
Kvalita a „Žitý“ podnik
Jana Brathová - JB Consulting, Mělník

11:05 - 11:35
Autoevaluační programy škol pracujících podle norem řady ISO zaměřené na jejich zlepšování
Blanka Hrudková Hrbková – Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Praha

přestávka – oběd

12:30 - 13:00
Společenská odpovědnost organizací, možnosti vzdělávání a hodnocení
Michal Kopecký, Markáta Lačná - VŠB TU Ostrava

13:05 - 13:35
Postavenie vlastníka procesu v meraní výkonnosti procesov
Jana Nemešanská Hana, Pačaiová - Technická univerzita v Košiciach, Slovensko

přestávka – občerstvení

14:00 - 14:30
Analýza rozhraní systémů a jejich vliv na průběh kvalifikace výroby a výrobku
Jan Strejček - QSI s.r.o. Brno

14:35 – 15:05
Udržateľný rozvoj cestnej infraštruktúry
Milan Englárt – Žilinská univerzita v Žilině, Slovensko


Posterová sekce

Vybrané možnosti analýzy způsobilosti procesu při nesplnění normality dat
Milan Zemek, Jiří Plura - VŠB TU Ostrava

Normalita v oblasti managementu kvality
Petra Halfarová - VŠB TU Ostrava



Program - Část druhá

SETKÁNÍ KATEDER A PEDAGOGŮ ZABÝVAJÍCÍCH SE MANAGEMENTEM KVALITY 2012

Místo konání: VŠB-TU Ostrava-Poruba, rektorát, místnost D 206 (v hlavní budově areálu VŠB)
Termín konání: 14. května 2012, od 13.00 hod.
Odborný garant: Jaroslav Nenadál
Tématické zaměření: Systémy řízení škol
Program:
Hodnotenie kvality vzdelávania v štúdijných programoch na SPU Nitra
Jozef Hrubec, Jozef Grauzeĺ, Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre

Jak, kde a co kvalitně publikovat?
Boris Popesko, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Diskuse k tématům

Kontakt:
Jaroslav Nenadál, tel. 59 699 4217, e-mail:jaroslav.nenadal@vsb.cz
Renata Zavadilová,tel.: 596 994 214, e-mail: renata.zavadilova@vsb.cz


SLAVNOSTNÍ SPOLEČENSKÝ VEČER

Místo konání: Harmony-Club Hotel
Termín konání: 15. května 2012, od 19.00 hodin
Slavnostní předávání certifikátů
Kulturní program
Ochutnávka vína s firmou RESVINIA (+ logo firmy RESVINIA)
K tanci a poslechu hraje B-B systém Jiřího Karáska
Raut


DOPROVODNÁ VÝSTAVA FIREM

Místo konání: DTO CZ, s.r.o.
Termín konání: 15. - 16. května 2012
Bližší informace o možnostech firemní prezentace: Helena Ličková, +420 595 620 113,
e-mail: h.lickova@dtocz.cz.

Poznámka

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK:
Uzávěrka přihlášek pro aktivní účastníky: 31. prosince 2011.
Uzávěrka přihlášek pro pasivní účastníky: 15. května 2012.

ÚČASTNICKÝ POPLATEK včetně 20% DPH:
1) pro 1 účastníka 5.520,-Kč
2) pro autory přednášek a posterů 4.320,-Kč
3) pro 2. účastníka z jedné firmy 4.800,-Kč
4) pro doktorandy (prezenční studium) 1.200,-Kč
5) účastnický poplatek za 1 den 3.000,-Kč
6) pro studenty SŠ a VŠ zdarma
6) sborník konferenčních materiálů
(pro účastníky konference) zdarma
7) setkání absolventů KKŘJ zdarma

ÚČASTNICKÝ POPLATEK zahrnuje: hlavní program, doprovodný program, společenský večer, sborník, občerstvení.

NAŠE ÚDAJE:
Komerční banka Ostrava, č. účtu 64804761/0100
nebo
City Bank Ostrava, č. účtu 5000357002/2600,
IČ 47666439, DIČ CZ47666439, VS = 27111200.
Swift kód KOMBCZPP, IBAN účtu: CZ4001000000000064804761.

Při platbě ze zahraničí hradí BANKOVNÍ POPLATKY účastník.

Oznámení o platbě vyplňte shodně s příkazem k úhradě.
Daňový doklad obdržíte po úhradě účastnického poplatku u prezence nebo následně poštou. Řádně vyplněnou závaznou přihlášku zašlete prosím nejpozději 5 pracovních dnů na adresu organizačního garanta akce.

POTVRZENÍ PŘIHLÁŠKY
Vyčkejte prosím potvrzení přihlášky do 48 hodin od Vašeho odeslání. Nebude-li možné Vašemu požadavku vyhovět, vyrozumíme Vás telefonicky nebo emailem. V případě neúčasti vložné nevracíme, uhrazený sborník obdržíte poštou. Za přihlášeného zájemce můžete vyslat náhradu

STORNOVACÍ PODMÍNKY
Bezplatné storno konference přijímáme pouze písemně do 7 kalendářních dnů před zahájením akce. Pokud obdržíme storno později, ale do 3 pracovních dnů před zahájením akce, účtujeme stornovací poplatek ve výši 25% účastnického poplatku. Pozdější storno nemůže být z provozních důvodů přijato - vzniká tedy povinnost uhradit plnou cenu akce.

Organizace

Sekretariát konference
DTO CZ, s.r.o.
Mariánské náměstí 480/5
709 28 Ostrava-Mariánské Hory

Helena Ličková
tel.: + 420 595 620 113
mobil: + 420 606 638 548
fax: + 420 596 625 749
e-mail: h.lickova@dtocz.cz

Přípravný výbor:
Petra Halfarová - VŠB TU Ostrava
Milan Hutyra - VŠB TU Ostrava
Jiří Kalabis - OHL ŽS, a.s. Brno
Petr Kunčický - TOQUM, s.r.o. Ostrava
Jaroslav Nenadál - VŠB TU Ostrava
Růžena Petříková - DTO CZ, s.r.o.
Alena Plášková - ČSJ Praha
Jiří Plura - VŠB TU Ostrava
Alan Vápeníček - DTO CZ, s.r.o.

Realizační tým:
Helena Ličková
Gabriela Kašoková
Jana Polláková
Žofia Nenadálová
Anna Karásková
Jana Vávrová
Ing. Pavel Hercík

termín nevyhlášen