Řízená kvalita ve zdravotní a sociální sféře 2008

Řízená kvalita ve zdravotní a sociální sféře 2008

O konferenci

Kvalitním fungováním systému zdravotní a sociální péče k vyšší kvalitě života

Program - Část první

PLENÁRNÍ JEDNÁNÍ
10:00 - 13:00

Zahájení
prof. Ing. Růžena Petříková, CSc. - DTO CZ, s.r.o.

Zdravotníctvo – čierna diera. Čo s tým?
doc. Ing. Juraj Borovský, Ph.D. – Univerzita Komenského Bratislava

Řízení kompetencí lékařů v ČR – výsledky celonárodní studie
MUDr. František Vlček – Ústřední vojenská nemocnice Praha

Ústecký kraj a zavádění standardů sociálních služeb
Ing. Petr Severa – Odbor sociálních věcí a zdravotnictví Ústeckého kraje

Poskytování a úhrada léčivých přípravků předepisovaných pro léčbu lékařem specializovaného pracoviště - centra
MUDr. Radomír Maráček - Fakultní nemocnice Olomouc

Nové přístupy v oblasti úhrad za zdravotní péči
MUDr. Petr Uhlig, Ing. Karel Kantor – Vítkovická nemocnice, a.s.

Projekt IMPROHEALTH - COLLABORATIVE - šance k rozvoji systémů řízení ve zdravotnických zařízeních
prof. Ing. Jaroslav Nenadál, CSc. - VŠB TUO, prof. Ing. Kristína Zgodavová, CSc. – Trenčianská univerzita A. Dubčeka

Přezkoumání vedením – vítané zpestření nebo nutné zlo?
Ing. Gabriela Franková – Fakultní nemocnice Ostrava

JEDNÁNÍ V ODBORNÝCH SEKCÍCH

Systémy řízení kvality ve zdravotnickém zařízení
13:40 - 14:00
Jak začít s implementací integrovaného systému řízení ve velkém zdravotnickém zařízení
MUDr. Jaroslav Peprla, Ing. Oldřich Svoboda – Fakultní nemocnice Brno

14:00-14:20
Postavení zdravotnického zařízení v podmínkách reformy
Ing. Jaromír Pešek – Všeobecná fakultní nemocnice Praha

14:20 - 14:40
Kontroling a riadenie vykonnosti zdravotnického zariadenia v prepojení na motivačný systém – ako uchopiť nemocnicu do ruky
PhDr. Ondrej Javorka, PhDr. Martin Kostič, Ph.D. – EMARK s.r.o. Bratislava

14:40 - 15:00
Příprava interních lektorů ve zdravotnictví s cílem zvýšení kvality vzdělávání
Mgr. Radka Šušková – New Dimension s.r.o.


15:00 - 15:20
Realizace práv pacientů v klinické praxi
PaedDr. Eva Zacharová, Ph.D. – Ostravská univerzita

15:20 - 15:40
přestávka

15:40 - 16:00
Metrologie zdravotnických prostředků
prof. Ing. Peter Kneppo, DrSc. – České vysoké učení technické Praha

16:00 - 16:20
Softwarová podpora systému řízení jakosti ve FN Brno
Ing. Martin Kudlička, Bc. Zuzana Velebová – Fakultní nemocnice Brno

16:20 - 16:40
Akreditace zdravotnických laboratoří – příspěvek ke kvalitní péči o pacienta
Petr Zdílna – ČIA, o.p.s.

16:40 - 17:00
Aplikace průmyslového inženýrství ve zdravotnictví
Ing. Jaromír Černý, Ph.D. – Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně


Nástroje k zvyšování a vyhodnocování kvality v zařízeních sociálních služeb
13:40 - 14:00
Individuální plánování sociální služby v domovech pro seniory a domovech se zvláštním režimem - přednosti a nedostatky
Mgr. Petr Jančík - Domov důchodců Hlučín, přísp. org.

14:00 - 14:20
Průvodce zavádění standardů kvality sociálních služeb
Ing. Lucie Ghayyadová – Fides Populi, s.r.o.

14:20 - 14:40
Dům života –vzdělávání pro zaměstnance rezidencí pro seniory v oblasti péče o klienty s prodělanou závislostí na návykových látkách
Ing. Ivana Holinková – Domov pro seniory Dobětice, příspěvková organizace, Ústí nad Labem

14:40 - 15:00
Společné přístupy k vývoji a používání ukazatelů výkonnosti a kvality zdravotních a sociálních služeb
MUDr. Miloš Suchý – Software Production s.r.o., Plzeň

15:00 - 15:20
Práva klientů v sociálních službách
Antonín Plachý – Armáda spásy – Azylový dům pro muže Opava

15:20 - 15:40
přestávka - občerstvení

15:40 - 16:00
Benchmarking – efektivní nástroj pro řízení kvality v sociálních službách
Ing. Stanislav Kocourek - zástupce Vzdělávacího centra pro veřejnou správu ČR

16:00 - 16:20
Sociální souvislosti léčby kožního nádoru seniorů
doc. RNDr. Ivana Loučková, CSc. – Ostravská univerzita

16:20 - 16:40
eQUIP jako nástroj pro měření účinnosti služeb poskytovaných lidem s mentálním postižením
Petr Suchý – Software Production s.r.o., Plzeň


Poznámka

DŮLEŽITÉ TERMÍNY:
Příjem přihlášek do: 10. října 2008

Naše údaje
Číslo účtu 64804761/0100, IČ 47666439, DIČ CZ47666439, VS = 27290800. Oznámení o platbě vyplňte shodně s příkazem k úhradě. Daňový doklad obdržíte po úhradě účastnického poplatku u prezence nebo následně poštou. V případě neúčasti vložné nevracíme, uhrazený sborník zašleme poštou. Za přihlášeného účastníka můžete vyslat náhradníka.

Organizace

Sekretariát konference
DTO CZ, s.r.o.
Mariánské náměstí 480/5
709 28 Ostrava-Mariánské Hory

tel.: + 420 595 620 171, 113
fax: + 420 596 625 749
e-mail: dtocz@dtocz.cz

Ing. Zdenka Hofbruckerová
tel.: + 420 595 620 171
mobil: + 420 724 161 088
fax: + 420 596 625 749
e-mail: z.hofbruckerova@dtocz.cz

termín nevyhlášen