O konferenci
"Sdílením hodnot k vyšší kvalitě života"Akce je pořádána v rámci NÁRODNÍHO PROGRAMU KVALITY 2013
Pozvánka na konferenci ke stažení (ve formátu PDF)
Program - Část první
PLENÁRNÍ JEDNÁNÍ10:00 - 13:00
Zahájení
prof. Ing. Růžena Petříková, CSc. - DTO CZ, s.r.o.
MUDr. Petr Wija, Ministerstvo zdravotnictví ČR
Vývoj inspekcí poskytování sociálních služeb
Mgr. Kristýna Mlejnková, Ph.D. – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Skúsenosti s modelmi kvality v zdravotníckom zariadení
PhDr. Denisa Vlková, MPH – Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku, Bratislava n.o.
Akreditace zdravotnických zařízení v ČR
MUDr. David Marx, Ph.D. – Spojená akreditační komise, o.p.s.
Řízení rizik v nemocnici Český Těšín, a.s.
Ing. Katarína Bučková – Nemocnice Český Těšín, a.s., člen skupiny Agel
Iluze a realita v praxi domácí zdravotní péče o pacienty pod Beskydami
Mgr. Libuše Koppová – MEDICA zdravotní péče, s.r.o.
Kritéria ochrany práv v sociálních službách
Mgr. Milena Johnová – Quip – společnost pro změnu
Externí kontrola kvality
Ing. Gabriela Franková – Fakultní nemocnice Ostrava
Řízení rizik prostředí dle nového vydání akreditačních standardů SAK
MUDr. František Vlček, Ph.D. – Spojená akreditační komise, o.p.s.
Mitochondriální DNA kvality života
Prof. Ing. Vítězslav Zamarský, CSc., doc. Ing. Peter Ponický, CSc. – Vysoká škola podnikání, a.s. Ostrava
přestávka občerstvení
sekce
Systémy řízení kvality ve zdravotnickém zařízení
16. října 2013, Dům kultury města Ostravy
Moderátor sekce: MUDr. Jaroslav Peprla – Fakultní nemocnice Brno
13:40 - 14:00
Přínos revize ČSN EN ISO 15189 pro zdravotnickou laboratoř
Ing. Dana Trávníčková, Ph.D.
14:00 - 14:20
Možnosti využití managementu rizika v laboratoři – prevence bezpečného provozu
PaedDr. Jaromír Vít, CSc.
14:20 - 14:40
Hodnotový žebříček v práci manažera ve zdravotnictví
Mgr. Radka Šušková – New Dimension, s.r.o.
14:40 – 15:00
Systémy řízení kvality v praní prádla ze zdravotnických zařízení a zařízení sociálních služeb
Ing. Václav Štika – Textilní zkušební ústav, s.p., Brno
15:00 – 15:10 PŘESTÁVKA
15:10 – 15:30
Řešení mimořádné situace v nemocnici, její řešení a spolupráce HZS s krizovým řízením města
Alena Obracajová – Nemocnice s poliklinikou Havířov, p.o.
15:30 – 15:50
Kvalita lidského faktoru ve zdravotnictví
Ing. Lenka Nétková – Fakultní nemocnice Ostrava
15:50 – 16:10
Umění komunikace lékaře a pacienta – základ kvalitní péče
MUDr. Přemysl Slezák – „LEGE ARTIS“ komunikace - konzultace
sekce
Nástroje k zvyšování a vyhodnocování kvality v zařízeních sociálních služeb
16. října 2013, Dům kultury města Ostravy
Moderátor sekce: Mgr. Martina Pavelková – Magistrát města Ostravy
13:40 - 14:00
Proces podpory pracovních týmů v nastavení a využití dobré praxe v oblasti ochrany práv osob v Domově Korýtko
Mgr. Martina Straková – Domov Korýtko, p.o. Ostrava
14:00 – 14:20
Osobní mistrovství – cesta ke kvalitě pracovního života?
Mgr. Lenka Olivová – Domov pro seniory Tovačov, p.o.
14:20 – 14:40
Zvyšování kvality a vyhodnocování služeb za pomocí software – systém metodické podpory v organizaci
Mgr. Oto Holeček – Oblastní Charita Uherské Hradiště
14:40 – 15:00
Zjišťování potřeb uživatele s poruchami paměti v sociální službě
Bc. Marta Machová – SILOE Ostrava, centrum denních služeb a SILOE Ostrava, odlehčovací služby
15:00 – 15:10 PŘESTÁVKA
15:10 – 15:30
Dobrovolnictví – příležitost pro jednotlivce i společnost
Mgr. Lucie Protivanská – Slezská diakonie, Český Těšín
15:30 – 15:50
Seniorské divadlo a jeho dopad na kvalitu života uživatelů Charitního domu sv. Alžběty
Mgr. Martin Trubač – Charita Ostrava
15:50 – 16:10
Certifikované prádelny – garance dezinfekčního praní prádla
Ing. Jan Chrištof – Asociace prádelen a čistíren, Brno
16:10 – 16:30
Motivace pracovníků v přímé péči novým způsobem odměňování = cesta ke zvýšení kvality poskytované péče
Věra Lehká – Domov Korýtko, p.o. Ostrava
* změna v programu vyhrazena *
Program - Část druhá
Dům kultury města Ostravyul. 28. října 127/2556, 709 24 Ostrava-Moravská Ostrava
Poznámka
Přihláška je závazná. V případě neúčasti se postupuje dle našich obchodních podmínek:POTVRZENÍ PŘIHLÁŠKY
Vyčkejte prosím potvrzení přihlášky do 48 hodin od Vašeho odeslání. Nebude-li možné Vašemu požadavku vyhovět, vyrozumíme Vás telefonicky nebo emailem. V případě neúčasti vložné nevracíme, sborník přednášek obdržíte poštou. Za přihlášeného zájemce můžete vyslat náhradu.
STORNOVACÍ PODMÍNKY
Bezplatné storno semináře nebo kurzu přijímáme pouze písemně do 7 kalendářních dnů před zahájením akce. Pokud obdržíme storno později, ale do 3 pracovních dnů před zahájením akce, účtujeme stornovací poplatek ve výši 25% účastnického poplatku. Pozdější storno nemůže být z provozních důvodů přijato - vzniká tedy povinnost uhradit plnou cenu akce.
Naše údaje: č. účtu 64804761/0100, IČ 47666439, DIČ CZ47666439, VS = 27291300. Oznámení o platbě vyplňte shodně s příkazem k úhradě. Daňový doklad obdržíte po úhradě účastnického poplatku u prezence nebo následně poštou. V případě neúčasti vložné nevracíme, materiály zašleme poštou. Za přihlášeného účastníka můžete vyslat náhradníka. Řádně vyplněnou závaznou přihlášku zašlete prosím nejpozději 5 pracovních dnů na adresu organizačního garanta akce.
Organizace
INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY KONFERENCEMísto konání:
Dům kultury města Ostravy
28. října 124/2556, Ostrava - Moravská Ostrava
Termín konání: 16. října 2013
Možnosti ubytování:
* Hotel Harmony Club, 28. října 170, 709 00 Ostrava - Mar. Hory, tel: 595 652 111
* Garni Hotel Veronika. Mírové nám. 3d/519, 703 00 Ostrava - Vítkovice, tel: 596 664 000
* Hotel Maria Tour, Přívozská ul. 23, 702 00 Ostrava, tel: 596 110 679
- rezervaci ubytování si zajišťuje účastník sám, úhradu provádí v recepci hotelu
Doprava do místa konání konference
- z nádraží ČD Ostrava - Svinov tramvaj č. 3,4,8,9 /směr centrum/
- z ústředního autobusového nádraží tramvaj č. 4,8,9,11,12 /směr Poruba/
- z hlavního nádraží ČD Ostrava tramvaj č. 4,8,9,11,12 /směr centrum/
vystoupit vždy na tramvajové zastávce: "Krajský úřad"
Kontakt:
Jana Polláková
DTO CZ, s. r. o.
Mariánské náměstí 480/5
709 28 Ostrava – Mariánské Hory
Tel: 595 620 127, 113
Fax: 596 625 749
E-mail: j.pollakova@dtocz.cz
termín nevyhlášen