ŘÍZENÁ KVALITA VE ZDRAVOTNÍ A SOCIÁLNÍ SFÉŘE 2015

ŘÍZENÁ KVALITA VE ZDRAVOTNÍ A SOCIÁLNÍ SFÉŘE 2015

O konferenci

Mottem letošního ročníku Konference řízená kvalita ve zdravotní a sociální sféře je
"OSOBNÍ KVALITOU K ODPOVĚDNOSTI ORGANIZACÍ”


Konference je pořádána pod osobní záštitou
MUDr. Svatopluka NĚMEČKA, MBA, ministra zdravotnictví ČR



Pozvánka na konferenci ke stažení (ve formátu PDF)

Program - Část první

9.00 - 9.30 Registrace účastníků
9.30 - 12.30 Plenární jednání - dopolední část
13.30 - 16.30 Plenární jednání - odpolední část

Moderátoři:
prof. Ing. Růžena Petříková, CSc., DTO CZ, s.r.o.
MUDr. Jaroslav Peprla, Fakultní nemocnice Brno

PLENÁRNÍ JEDNÁNÍ - dopolední část
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je zavedení systému kvality důslednou obranou před vznikem nežádoucích událostí?
MUDr. Jaroslav PEPRLA, Ing. Mgr. Zuzana Velebová - Fakultní nemocnice Brno

Syndrom vyhoření
MUDr. Marie KOLLÁROVÁ, Nemocnice Třinec

Elektronizace agendy auditů rok poté a cílené audity na interakci léků
Ing. Patrik KAPIAS, Fakultní nemocnice Ostrava

Management rizik a indikátory kvality v mutioborové laboratoři
Ing. Dagmar MROCZKOVÁ, Laboratoře AGEL a.s.

Zvýší elektronická preskripce v ČR kvalitu zdravotní péče?
MUDr. Jan BRUTHANS, Ph.D.
České vysoké učení technické v Praze, Fakulta biomedicínského inženýrství, Katedra biomedicínské techniky
Univerzita Karlova v Praze, 1. Lékařská fakulta, Klinika anesteziologie, resuscitace a intenzivní medicíny

Ochrana práv zaměstnanců a klientů v zařízení sociální služby s cílovou skupinou bezdomovci
Ing. Antoním PLACHÝ, metodik kvality sociálních služeb Armády spásy

PLENÁRNÍ JEDNÁNÍ - odpolední část
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Využití HTA v systému řízení kvality ve zdravotnictví
prof. Ing. Peter KNEPPO, DrSc., Ing. Ivana KUBÁTOVÁ
Fakulta biomedicinského inženýrství ČVUT v Praze

Akreditace - podpora poskytování zdravotní a sociální péče
Ing. Dana TRÁVNÍČKOVÁ, Ph.D., Krevní centrum Frýdek - Místek

Nákladovost zneužívania pohotovostných služieb na gynekologicko-porodnickej klinike
MUDr. Rastislav SYSÁK, PhD., doc. Ing. Juraj BOROVSKÝ, PhD., doc. Ing. Viera SYSÁKOVÁ, CSc.
Lekárská fakulta UK v Bratislavě, Slovensko

Proč a jak bojovat s hlučností (dopady na zdraví zaměstnanců) v prostředí Automotive
Ing. Kateřina BÍLECKÁ, BOSAL CR, spol. s r.o.

Bezpečné prostředí - cesta ke spokojenému pacientovi i zaměstnanci
Bc. Michaela PAPEŽOVÁ, DiS, Miloš WINZIG, Jinřich NOVOTNÝ, Ing. Michaela ŽALOUDÍKOVÁ
Fakultní nemocnice Královské Vinohrady

Kvalitní a bezpečná péče o neklidné pacienty v Psychiatrické nemocnici v Opavě
Mgr. Lenka KUBINCOVÁ, Lenka MATUŠKOVÁ
Psychiatricná nemocnice v Opavě

Program - Část druhá

Dům kultury města Ostravy
ul. 28. října 127/2556, 709 24 Ostrava-Moravská Ostrava

Poznámka

Přihláška je závazná. V případě neúčasti se postupuje dle našich obchodních podmínek:

POTVRZENÍ PŘIHLÁŠKY
Vyčkejte prosím potvrzení přihlášky do 48 hodin od Vašeho odeslání. Nebude-li možné Vašemu požadavku vyhovět, vyrozumíme Vás telefonicky nebo emailem. V případě neúčasti vložné nevracíme, sborník přednášek obdržíte poštou.
Za přihlášeného zájemce můžete vyslat náhradu.

STORNOVACÍ PODMÍNKY
Bezplatné storno semináře nebo kurzu přijímáme pouze písemně do 7 kalendářních dnů před zahájením akce. Pokud obdržíme storno později, ale do 3 pracovních dnů před zahájením akce, účtujeme stornovací poplatek ve výši 25% účastnického poplatku. Pozdější storno nemůže být z provozních důvodů přijato - vzniká tedy povinnost uhradit plnou cenu akce.

Naše údaje: č. účtu 64804761/0100, IČ 47666439, DIČ CZ47666439, VS = 27291500. Oznámení o platbě vyplňte shodně s příkazem k úhradě. Daňový doklad obdržíte po úhradě účastnického poplatku u prezence nebo následně poštou. V případě neúčasti vložné nevracíme, materiály zašleme poštou. Za přihlášeného účastníka můžete vyslat náhradníka.

Organizace

INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY KONFERENCE

Místo konání:
Dům kultury města Ostravy
Kino Art
28. října 124/2556, Ostrava - Moravská Ostrava

Termín konání: 14. října 2015 (středa), 9.30 - 16.30 h

CENA KONFERENCE:
- účastnický poplatek na konferenci: 605 Kč vč. 21% DPH
- přednášející: 484 Kč vč. 21% DPH
Cena zahrnuje:
Účast na plenárním jednání, sborník přednášek a malé občerstvení.

Možnosti ubytování:
* Hotel Harmony Club, 28. října 170, 709 00 Ostrava - Mar. Hory, tel: 595 652 111
* Garni Hotel Veronika. Mírové nám. 3d/519, 703 00 Ostrava - Vítkovice, tel: 596 664 000
* Hotel Maria Tour, Přívozská ul. 23, 702 00 Ostrava, tel: 596 110 679
- rezervaci ubytování si zajišťuje účastník sám, úhradu provádí v recepci hotelu

Doprava do místa konání konference
- z nádraží ČD Ostrava - Svinov tramvaj č. 3,4,8,9 /směr centrum/
- z ústředního autobusového nádraží tramvaj č. 4,8,9,11,12 /směr Poruba/
- z hlavního nádraží ČD Ostrava tramvaj č. 4,8,9,11,12 /směr centrum/
vystoupit vždy na tramvajové zastávce: "Krajský úřad"


Kontakt:
Eva Gdulová

DTO CZ, s. r. o.
Mariánské náměstí 480/5
709 28 Ostrava – Mariánské Hory
Tel: 595 620 145
E-mail: e.gdulova@dtocz.cz

termín nevyhlášen